علوم آزمایشگاهی

گنجینه سوالات خون شناسی و بانک خون

از {{model.count}}
تعداد
نوع
788,000
718,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

در کتاب گنجینه سوالات خون شناسی و بانک خون (هماتولوژی) که توسط موسسه سنا منتشر شده، تمام سوالات به صورت فصل به فصل طبقه بندی شده اند و پاسخ سوالات به صورت کاملا تشریحی قرار گرفته است. سوالات آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی وزارت بهداشت و وزارت علوم و همچنین سوالات آزمون دکتری هماتولوژی وزارت بهداشت و وزارت علوم در این گنجینه موجود است.در بین کتاب های پر شمار خون شناسی و بانک خون، هنوز کتاب تست چهار گزینه ای طبقه بندی شده با پاسخ های کاملا تشریحی موجود نیست. خرسندیم مجموعه ای فراهم شده است که می‌تواند جوابگوی نیاز داوطلبان شرکت کننده در آزمون های ارشد و دکتری باشد.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سفارش های بالای ۹۹۹ هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین کتاب

تضمین کتاب

سلامت فیزیکی کتاب خریداری شده
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

در کتاب گنجینه سوالات خون شناسی و بانک خون (هماتولوژی) که توسط موسسه سنا منتشر شده، تمام سوالات به صورت فصل به فصل طبقه بندی شده اند و پاسخ سوالات به صورت کاملا تشریحی قرار گرفته است. سوالات آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی وزارت بهداشت و وزارت علوم و همچنین سوالات آزمون دکتری هماتولوژی وزارت بهداشت و وزارت علوم در این گنجینه موجود است.

در بین کتاب های پر شمار خون شناسی و بانک خون، هنوز کتاب تست چهار گزینه ای طبقه بندی شده با پاسخ های کاملا تشریحی موجود نیست. خرسندیم مجموعه ای فراهم شده است که می‌تواند جوابگوی نیاز داوطلبان شرکت کننده در آزمون های ارشد و دکتری باشد.

رشته خون شناسی و بانک خون (هماتولوژی)

رشته خون شناسی یا هماتولوژی به مطالعه یاخته‌های (سلول ها، واحدهای بنیادین ساختاری و کارکردی همه اندامها) خونی، انعقاد خون و فرایند خونسازی می‌پردازد. رشته هماتولوژی در کنکور ارشد وزارت بهداشت دارای ضریب 4 است و خیلی اهمیت دارد.

با توجه به ظرفیت کم پذیرش دانشجو و شرکت کنندگان زیاد در آزمون کارشناسی این رشته، میزان رقابت بین داوطلبان بسیار زیاد بوده و فقط تعداد محدودی از داوطلبان با کسب بالاترین درصد دروس، موفق به ورود در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

کارشناس ارشد خون شناسی و بانک خون به دوره ای اطلاق می شود که دارندگان مدرک کارشناسی پس از طی آن و تکمیل مجموعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی مصوب مربوط به اخذ مدرک کارشناسی ارشد این رشته نائل می گردند.

در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان هماتولوژی مهارت های لازم جهت تشخیص بیماری های خون و همچنین چگونگی تولید فرآورده های خونی سالم را بدست آورده و بنابراین با گذراندن این دوره جهت کار و همکاری در آزمایشگاه های خون شناسی و بانک خون کشور ، تربیت و آماده می شوند.

  • فصل اول: آزمایش های پایه ای خون و کنترل کیفی
  • فصل دوم: خون سازی و پیوند سلول های بنیادی
  • فصل سوم: اختلالات گلبول قرمز
  • فصل چهارم: اختلالات WBC
  • فصل پنجم: اختلالات پلاکتی و انعقادی
  • فصل ششم: ایمونوهماتولوژی
  • فصل هفتم: طب انتقال خون
نویسنده
صمد ولی زاده
مائده کمالی زاد
جواد احمدی
ناشر
علمی سنا
تعداد صفحات
۶۵۹
شماره شابک
9786009478453

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...