مهندسی بهداشت حرفه ای

گنجینه جامع سوالات بهداشت حرفه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
788,000
698,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کتاب گنجینه سوالات بهداشت حرفه ای با پاسخ تشریحی بر  اساس منابع وزارت بهداشت، برای داوطلبان آزمون ارشد و دکتری بهداشت حرفه ای  تالیف شده است. کتاب گنجینه جامع سوالات بهداشت حرفه ای در 9 فصل مجزا  طبقه بندی شده که همه سوالات دروس تخصصی بهداشت حرفه ای را از سال 1383 تا  1400 پوشش داده است. در مورد جامع بودن سوالات کتاب تست بهداشت حرفه ای  همین بس که این کتاب همه ی سوالات کنکورهای ارشد و دکتری وزارت بهداشت،  ارشد تربیت مدرس و حتی سوالات دکتری اعزام به خارج رشته مهندسی بهداشت حرفه  ای را پوشش داده که با توجه به محدودیت تست مناسب در دروس تخصصی اصول بهداشت حرفه ای، این کتاب می تواند تا حدود زیادی دغدغه داوطلبان کنکور بهداشت حرفه ای را برطرف نماید.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سفارش های بالای ۹۹۹ هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین کتاب

تضمین کتاب

سلامت فیزیکی کتاب خریداری شده
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

در مقایسه با دیگر کتاب های مشابه، از مزایای دیگر این کتاب  می توان به طبقه بندی مطالب فصل به فصل برای هر درس اشاره کرد. به طوری که  با مطالعه سرفصل های دروس بهداشت حرفه ای، به عنوان مثال از روی کتاب صفر تا صد بهداشت حرفه ای که درسنامه ای نکته ای و جامع است، می توانید تست های همان بخش را حل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این کتاب، وجود پاسخ های تشریحی  کامل برای هر سوال در کنار حل کامل سوالات محاسباتی است. به طوری که  ابهامات احتمالی شما را در حل سوالات رفع می کند.

هم چنین در قسمت پاسخنامه، هر سوال سه سطح آسان، متوسط و سخت  دارد. که اطلاع از آن باعث می شود در مواجهه با سوالات سخت، اعتماد به نفس  خود را از دست ندهید و با علامت دار کردن آن برای مرور مجدد، به تسلط بالا  برسید.

این کتاب به همراه کتاب صفر تا صد بهداشت حرفه ایمی تواند منبع مناسبی برای آزمون های استخدامی، ارشد و دکتری بهداشت حرفه ای باشد.

جهت خرید کتاب صفر تا صد بهداشت حرفه ای  اینجا را کلیک کنید

نویسندگان
مهران پورحسین
مهرداد حلمی کهنه شهری
مهدیه کاوه
پروین سپهر
انتشارات
علمی سنا
سال چاپ
1401
تعداد صفحات
641
شابک
9786004883993

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...