بهداشت عمومی

ERS بهداشت عمومی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
680,000
600,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کتاب ERS بهداشت عمومی یکی از معتبرترین کتاب های موجود رشته بهداشت عمومی می باشد که برای آزمون ارشد و آزمون های استخدامی بهداشت عمومی بعنوان مرجع اصلی انتخاب می شود این کتاب شامل ۳۵۰۰ تست طبقه بندی شده با پاسخ تشریحی می باشد

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سفارش های بالای ۹۹۹ هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین کتاب

تضمین کتاب

سلامت فیزیکی کتاب خریداری شده
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

ویرایش اول کتاب حاضر با عنوان بانک آزمون طبقه‌بندی شده کارشناسی ارشد بهداشت عمومی  تالیف دکتر محمود خدادوست با توجه به محتوا و نوع ارائه‌ی مطالب و طبقه‌بندی سؤالات، خیلی زود مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. حال ویرایش جدید این کتاب با نام جدید مرور آزمون ERS بهداشت عمومی تالیف دکتر محمود خدادوست و همکاران به چاپ رسیده است.


در ویرایش جدید این کتاب علاوه بر سازماندهی و طبقه‌بندی مباحث کتاب در 5 فصل بر اساس سرفصل‌های رسمی اعلام شده، در فصل ششم مجموعه سوالات کنکورهای سنوات گذشته با پاسخ‌های تشریحی و نکات تکمیلی و به تفکیک رشته‌های مختلف اپیدمیولوژی، آموزش بهداشت، اقتصاد بهداشت، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، ارگونومی، ارزیابی فناوری سلامت، آمارزیستی، مامایی، حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین و آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی تا سال 98 اضافه شده است.


نویسنده
دکتر محمود خدادوست
ناشر
جامعه نگر
سال انتشار
سوم ۱۴۰۱

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...