مهندسی بهداشت حرفه ای

کتاب/درسنامه جامع کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه رشته حوادث ناشی از کار و بهداشت حرفه ای

از {{model.count}}
تعداد
نوع
520,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

این کتاب مطابق با جدیدترین سرفصل های مصوب مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در رشته حوادث ناشی از کار و بهداشت حرفه ای تالیف شده است و همچنین با توجه به عدم اعلام منابع در آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری این کتاب می تواند منبع خوبی برای این آزمون نیز باشد.مطالب این کتاب بگونه ای تنظیم شده که خواننده بتواند با علامت گذاری مطالب مهم و اساسی کتاب، در روزهای نزدیک آزمون با یک مرور ساده خود را آماده آزمون نماید.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سفارش های بالای ۹۹۹ هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین کتاب

تضمین کتاب

سلامت فیزیکی کتاب خریداری شده
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

سالیان سال است که در دنیا قضات برای صدور رای در خصوص مسائل فنی و تخصصی، از کمک کارشناسان استفاده میکنند تا بتوانند به درستی و عادلانه قضاوت کنند و حق کسی در این بین ضایع نشود. در ایران هم با توجه به وجود این نیاز، حدود 76 سال است که کارشناسان رسمی در محاکم قضایی مختلف مشغول به کار هستند و قضات پس از اعلام نظر کارشناس رسمی، حکم خود را اعلام می کنند. اشخاصی که با تکیه بر توانایی های فنی و علمی در رشته‌های مختلف، مردم، نهادها و دستگاه قضایی را در جهت دستیابی به نتایج درست در حل اختلافات موجود و احقاق حقوق مراجعه کنندگان یاری مینمایند، کارشناس نام دارند. رشته حوادث ناشی از کار و بهداشت حرفه ای نیز یکی از زیر شاخه های کارشناس رسمی می‌باشد که دارای صلاحیت‌های هم چون بررسی حوادث جمعی، بررسی بروز بیماری های شغلی و حرفه ای، بررسی و تشخیص حوادث انفرادی، بررسی و تشخیص عوامل موثر در بروز حادثه و... می باشد با توجه به این که آزمون های کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه دارای مطالب، منابع و ماخذ گسترده‌ای می باشد نیاز به درسنامه ای جامع به همراه سوالات این آزمون دیده میشد مجموعه حاضر حاصل دو سال تحقیق و گردآوری مجموعه آیین نامه ها و قوانین و سوالات آزمون های سال های گذشته همراه با پاسخنامه می باشد.

کتاب/درسنامه جامع کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه رشته حوادث ناشی از کار و بهداشت حرفه ای مطابق با جدیدترین سرفصل های مصوب مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در رشته حوادث ناشی از کار و بهداشت حرفه ای تالیف شده است و همچنین با توجه به عدم اعلام منابع در آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری این کتاب می تواند منبع خوبی برای این آزمون نیز باشد.

مطالب این کتاب بگونه ای تنظیم شده که خواننده بتواند با علامت گذاری مطالب مهم و اساسی کتاب، در روزهای نزدیک آزمون با یک مرور ساده خود را آماده آزمون نماید.



تعداد صفحات
۵۰۰ صفحه
انتشارات
زرنوشت
مولف
مهندس محمد سپهوند
سال انتشار
1401
532 روز پیش

کتابی بسیار کاربردی و مناسب

532 روز پیش

کتاب منبع مناسبی برای کارشناسی رسمی دادگستری حوادث ناشی از کار و بهداشت حرفه ای

532 روز پیش

موجوده؟؟؟

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...