پرستاری

جعبه سیاه پرستاری همراه با سوالات 1402

از {{model.count}}
تعداد
نوع
688,000
550,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کتاب جعبه سیاه پرستاری جدیدترین کتاب تست ارشد پرستاری است که توسط انتشارات علمی سنا چاپ شده است. این کتاب مجموعه ای از تست  های آزمون ارشد پرستاری (عینا مشابه سوالات آزمون بدون تفکیک و طبقه بندی  مباحث) همراه با پاسخنامه تشریحی جامع و کامل آن هاست. در پاسخنامه تشریحی  کتاب میزان سختی سوالات مشخص شده است که این امر سبب می‌شود تا خوانندگان  با سوالات دشوار آزمون آشنا شوند و با پاسخ دهی غلط به آن‌ها روحیه خود را  از دست ندهند. همچنین این کتاب بر اساس برونر 2022 و جدیدترین نسخه بلک اند  فیپس به روز رسانی شده است. جعبه سیاه پرستاری سنا، شامل  سوالات آزمون های کارشناسی ارشد بیش از 20 سال گذشته بوده که داوطلبان را  با جنبه های مختلف نکات مورد توجه طراحان آزمون آشنا می کند.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سفارش های بالای ۹۹۹ هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین کتاب

تضمین کتاب

سلامت فیزیکی کتاب خریداری شده
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

کتاب جعبه سیاه پرستاری جدیدترین کتاب تست ارشد پرستاری است که توسط انتشارات علمی سنا چاپ شده است. این کتاب مجموعه ای از تست  های آزمون ارشد پرستاری (عینا مشابه سوالات آزمون بدون تفکیک و طبقه بندی  مباحث) همراه با پاسخنامه تشریحی جامع و کامل آن هاست. در پاسخنامه تشریحی  کتاب میزان سختی سوالات مشخص شده است که این امر سبب می‌شود تا خوانندگان  با سوالات دشوار آزمون آشنا شوند و با پاسخ دهی غلط به آن‌ها روحیه خود را  از دست ندهند. همچنین این کتاب بر اساس برونر 2022 و جدیدترین نسخه بلک اند  فیپس به روز رسانی شده است. جعبه سیاه پرستاری سنا، شامل  سوالات آزمون های کارشناسی ارشد بیش از 20 سال گذشته بوده که داوطلبان را  با جنبه های مختلف نکات مورد توجه طراحان آزمون آشنا می کند.

از ویژگی های بارز کتاب می توان به پاسخ های تشریحی همراه با تحلیل  سوالات اشاره کرد که کاملا نکته ای و جامع است. مهمترین ویژگی های این  کتاب:

  •  آزمون های کارشناسی ارشد پرستاری بیش از 20 سال گذشته همراه با سوالات 1402
  • ارائه پاسخ های تحلیلی، جامع و نقد سوالات مبهم
  • استفاده از به روزترین منابع کنکور کارشناسی ارشد پرستاری برای پاسخ به سوالات

ویژگی های کتاب بانک سوالات ارشد پرستاری

در کنار پاسخ های تشریحی و تحلیلی کتاب جعبه ی سیاه پرستاری زیبایی بصری  که در گرافیک و صفحه آرایی آن دیده می شود باعث می شود خواننده در حین تست  زنی دچار خستگی نشود و از خواندن آن، مخصوصا هنگام مطالعه پاسخ های تشریحی  خشنود شود. در روبروی گزینه صحیح هر سوال، علامت تعیین سطح دشواری سوال از  نظر نویسنده درج شده است. حتی سوالاتی که پر تکرار هستند در پاسخ ها با یک  لامپ روشن متمایز شده اند تا خواننده توجه بیشتری به این سوالات داشته  باشد.

نویسندگان
نیما پورغلام- غزاله سلیقه دار- مریم حاج محمدی- محمد ایمانی پور- با نظارت و مقدمه دکتر سریه پور تقی
انتشارات
علمی سنا
سال چاپ
1402
تعداد صفحات
528
شابک
9786004884242
606 روز پیش

کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم به دوستان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...