بهداشت عمومی

اپیدمیولوژی گوردیس 2019

از {{model.count}}
تعداد
نوع
280,000
260,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

بازنگری شده سال ۱۴۰۱ مرجع رسمی وزارت بهداشت برای آزمون‌های مربوطه مرجع رسمی و توصیه شده توسط انجمن علمی اپیدمیولوژیست‌های ایران

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سفارش های بالای ۹۹۹ هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین کتاب

تضمین کتاب

سلامت فیزیکی کتاب خریداری شده
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

کتاب اپیدمیولوژی گوردیس بازنگری شده سال 1401 که از سال 1382 توسط انتشارات گپ وارد بازار کتاب کشور شده در هر بار ویراست جدید آن توسط نخستین مترجمان این اثر آقایان دکتر صباغیان و دکتر هلاکویی و دکتر شهرزاد نعمت اللهی بار دیگر مورد بررسی و ترجمه می‌گردد. کتاب حاضر حاصل بیش از چهار دهه تجربه‌ی دکتر گوردیس در زمینه آموزش اپیدمیولوژی به دانشجویان است. هدف این کتاب این بوده که خواننده درک کند، اپیدمیولوژی می‌تواند برای پاسخ به مشکلات سلامت جمعیت‌ها به کار رود. ویژگی‌های گفتاری، متن شیوا فراگیری و ذکر مثال‌های زنده با بیانی ساده و قابل درک از برتری‌های این اثر است.

در ویراست جدید ششم 2019 کتاب توسط همکاران گوریس تغییراتی داده شده است. یک تغییر عمده ترتیب قرار گرفتن روش‌های اپیدمیولوژی بوده که به جای آن که با کارآزمایی‌های بالینی( تجربی) شروع و سپس به مطالعات مشاهده‌ای برسند، به طور گسترده از مطالعات مشاهده‌ای تا سری مارد، استفاده از مطالعات اکولوژیک و سپس بررسی‌های مقطعی به عنوان پایه‌ای برای خلق فرضیه‌هایی اپیدمیولوژی سازماندهی شده است. پرسش‌های مروری جدید به فصل‌ها افزوده شده و مثال‌های به روزشده و جدید اضافه گردیده‌اند همچنین یک واژه نامه به فصل 16 این بحث اختصاص یافته است.

در این ویرایش:

1-اصول بنیادی و مفهوم اپیدمیولوژی با زبانی ساده، روشن و به یاد ماندنی با استفاده از اشکال، دیاگرام­ها، جداول، کارتون‌ها بیان شده است.

2-در یک فصل جدید برای نشان دادن چگونگی اجرای برنامه‌های اپیدمیولوژی به ایجاد فرضیه از راه مشاهده، جمع­آوری داده­ها و تجزیه و تحلیل آن­ها پرداخته شده است.

3-به منظور سنجش شخصی از آنچه که فرا گرفته شده است در آخر هرفصل با ارایه بیش از 200 پرسش با عنوان «خود را بیازمایید» تغییراتی داده شده است.


نویسندگان
آقایان دکتر صباغیان و دکتر هلاکویی و دکتر شهرزاد نعمت اللهی
ناشر
گپ
شماره شابک
9786227236033
سال و نوبت چاپ
چهارم/1401
ویرایست
ششم /۲۰۱۹

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...