رمان های روز دنیا

پنج قدم فاصله

از {{model.count}}
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کتاب پنج قدم فاصله اثر تحسین‌برانگیز ریچل لیپینکت، میکی داتری و توبیاس ایاکونیس، یک رمان عاشقانه‌ی زیباست که داستان علاقه‌ی میان دختر و پسری به نام استلا و ویل را روایت می‌کند. ماجرایی که سرشار از عشق و دوست داشتن، بیم و امید و زشتی و زیباییست.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سفارش های بالای ۹۹۹ هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین کتاب

تضمین کتاب

سلامت فیزیکی کتاب خریداری شده
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

ریچل لیپینکت (Rchael Lippincoot)، میکی داتری (Mikki Daughtry) و توبیاس ایاکونیس (Tobias Iaconis) در کتاب پنج قدم فاصله (Five feet apart) یک داستان عاشقانه‌ی غم‌انگیز را روایت می‌کنند. تعلیق زیاد و غیرقابل‌پیش‌بینی بودن وقایع داستان، به جذابیت آن افزوده و در لحظه شما را با اتفاقات شگفت‌آوری روبه‌رو می‌کند. این کتاب توسط «فاطمه شیرکول» به زبان فارسی ترجمه شده است.

استلا گرنت یک دانش‌آموز دبیرستانی است که به بیماری «فیبروز سیستیک» مبتلاست. او مدت‌هاست که در بیمارستان زندگی می‌کند و در لیست انتظار پیوند ریه قرار دارد. اقامت طولانی‌مدت در بیمارستان برای او بسیار کسل‌کننده شده، اما همواره تلاش می‌کند تا با انجام کارهای جدید، هیجان را به زندگی‌اش برگرداند. او با کارکنان بیمارستان و دیگر بیماران روابط صمیمانه‌ای دارد و همین ویژگی نظر ویل نیومن را به او جلب می‌کند. ویل یک هنرمند است که به یک بیماری مشابه بیماری استلا مبتلاست و در همان بیمارستان بستری است. سرنوشت آن دو با یک دوستی معمولی به یکدیگر پیوند می‌خورد و در نهایت به ایجاد عشقی عمیق میانشان می‌انجامد. اما، آن‌ها با اتفاق دشواری روبه‌ور می‌شوند که عاشقانه‌هایشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از آنجایی‌که ریه‌ی ویل به یک عفونت مسری مبتلاست، آن‌ها باید برای جلوگیری از آلوده شدن استلا، همیشه به اندازه‌ی پنج قدم از هم فاصله داشته باشند!

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...