روانشناسی

صفر تا صد نظریه های شخصیت و روان درمانی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
278,000
240,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کتاب صفر تا صد نظریه های شخصیت و روان درمانی انتشارات سنا براساس آخرین سرفصل شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی و دروس نظریه های شخصیت و نظریه های روان درمانی تالیف شده است. درس نظریه های شخصیت و روان درمانی همواره از مهمترین سرفصل‌ها برای سنجش سطح دانش روانشناسی در آزمون‌های مختلف و توانایی بالینی گری محسوب می‌شود. در وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به این مبحث صورت گرفته، به‌طوری که هم در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی، سؤالات زیاد و با ضریب بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.کتاب های مرجع ترجیحی وزارت بهداشت برای این سرفصل، کتاب نظریه های شخصیت فیست و کتاب نظریه های روان درمانی جرالد کوری است. خوشبختانه در انتشارات سنا برای مبحث نظریه شخصیت فیس، خلاصه کتاب صفر تا صد نظریه شخصیت فیست گردآوری شده است که شامل درسنامه ای کلیدی و نکته ای از نظریه های روانشناسی است.

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سفارش های بالای ۹۹۹ هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین کتاب

تضمین کتاب

سلامت فیزیکی کتاب خریداری شده
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

کتاب صفر تا صد نظریه های شخصیت و روان درمانی انتشارات سنا براساس آخرین سرفصل شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی و دروس نظریه های شخصیت و نظریه های روان درمانی تالیف شده است. درس نظریه های شخصیت و روان درمانی همواره از مهمترین سرفصل‌ها برای سنجش سطح دانش روانشناسی در آزمون‌های مختلف و توانایی بالینی گری محسوب می‌شود. در وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به این مبحث صورت گرفته، به‌طوری که هم در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی، سؤالات زیاد و با ضریب بالایی را به خود اختصاص می‌دهد.

کتاب های مرجع ترجیحی وزارت بهداشت برای این سرفصل، کتاب نظریه های شخصیت فیست و کتاب نظریه های روان درمانی جرالد کوری است. خوشبختانه در انتشارات سنا برای مبحث نظریه شخصیت فیس، خلاصه کتاب صفر تا صد نظریه شخصیت فیست گردآوری شده است که شامل درسنامه ای کلیدی و نکته ای از نظریه های روانشناسی است.

ویژگی های کتاب صفر تا صد نظریه های شخصیت و روان درمانی

کتاب نظریه روان درمانی با توجه به اهمیت موضوع و ضریب بالای این درس در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری گرایش‌های روانشناسی در وزارت بهداشت گردآوری شده. همچنین در این کتاب با تکیه بر اصول یادگیری، درسنامه و نکته و تست آموزشی ترکیب شده اند. در انتهای هرفصل نیز سوالات تالیفی همان مبحث ارائه شده است که از مهمترین نکات درس طرح شده اند. کتاب صفر تا صد پرستاری مادر و نوزاد نیاز دانشجویان برای مطالعه کتاب های مرجع اصلی را برطرف می کند و خوانندگان کتاب را با سوالات مهم آشنا می کند تا با اعتماد به نفس کافی و بودجه‌بندی شناختی مناسب، موفقیت در آزمون را تجربه کنند.

  • بخش اول: کلیات
  • بخش دوم: نظریات و درمان های روان پویشی
  • بخش سوم: نظریه ها و درمان های وجودی و انسانگرا
  • بخش چهارم: نظریه ها و درمان های یادگیری و شناختی
  • بخش پنجم: نظریه ها و درمان های آمادگی
  • بخش ششم: نظریه های زیستی- تکاملی
  • بخش هفتم: رویکردهای درمانی مهم
نویسنده
امیرمسعود میرباقری
ناشر
علمی سنا
سال انتشار
۱۳۹۹
تعداد صفحات
۲۸۳
شماره شابک
9786004883429

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...