مامایی

اندوکرینولوژی بالینی زنان و ناباروری اسپیروف 2020 جلد دوم

از {{model.count}}
تعداد
نوع
750,000
615,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تمرکز بر موضوع بارداری و پیشگیری از آن رفرنس معرفی شده از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرجع خوبی برای بررسی بیماری‌های هورمونی و غدد درون‌ریز زنان

ارسال رایگان

ارسال رایگان

سفارش های بالای ۹۹۹ هزار تومان
قیمت شگفت‌انگیز

قیمت شگفت‌انگیز

تا سقف 50% تخفیف
تضمین کتاب

تضمین کتاب

سلامت فیزیکی کتاب خریداری شده
بازگشت وجه

بازگشت وجه

بازگشت وجه بدون قید و شرط

کتاب آندوکرینولوژی بالینی زنان و زایمان ناباروری اسپیروف 2020 speroff clinical gynecologic endocrinology and infertility 9th edition ترجمه دکتر مهرناز ولدان و همکاران با مقدمه و نظارت دکتر فیروزه اکبری اسبق رفرنس معرفی شده از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یکی از متون زنان و زایمان که تقریبا 50 سال است که به طور گسترده در جهان مورد مطالعه قرار گرفته است ، غدد درون ریز و نازایی زنان و زایمان کلینیکی اسپیروف است که توضیح کاملی در مورد سیستم غدد درون ریز زن ارائه می دهد و راهنمایی های عملی را برای ارزیابی و درمان اختلالات شایع ارائه می دهد.

در ویرایش نهم اسپیروف 2020 به طور کامل اصلاح شده و شیوه نوشتن واضح و مختصر و تصویرگری را که روشن و توضیح مفاهیم پیچیده است ، به عهده گرفته اند. این متن کلاسیک برای دانش آموزان ، ساکنان و پزشکان متخصص در غدد درون ریز تولید مثل و ناباروری ضروری است و خوانندگان را با پیشرفت های اخیر که در این زمینه با سرعت در حال تغییر رخ داده است به روز می کند.


جهت خرید جلد اول این کتاب اینجا را کلیک کنید

ناشر
ارجمند
نویسنده
هیو تیلور، لوبنا پَل، اِمره سِلی
مترجم
دکتر مهرناز ولدان ، دکتر مینا فتحی ، دکتر مهشید نیک‌پور ، دکتر سیامک ملکی
شماره شابک
9786222570422
سال انتشار
۱۳۹۹
تعداد صفحات
۸۲۴

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...